onsdag 8. mai 2013

NOEN BILDER AV DAGEN I DAG!!!

I dag har jeg endelig kommet meg ut og tok turen til oslo med ei venninne. Deilig å komme til Tigerstaden igjenn føler meg liksom litt mer levende der .
Vi besøkte huff undergraund og der fant jeg en av de vakreste kjolene jeg har sett på lenge. Jeg er litt usikker på når den er fra ,men jeg vil si at den er fra 30-tallet kanskje tidlig 40-tall .Den er desverre ikke passe til meg , men jeg klarte rett og slett ikke la den være igjenn i butikken så nå henger den "tro det eller ei" i stua min . Passet faktisk utrolig godt der.  jeg kjøpte også noen fine gullsko.Etter på dro vi en tur innom Frøken Dianas Salonger hvor venninnen min kjøpte et nydelig sommerfugel bilde. Så var vi innom den nye fretex butikken ,der kjøpte jeg et fat med roser på.  Vi avsluttet med lunsj på villa paradisio.
 Dagens antrekk ble en 40-talls kjole fra ebay, en 40-talls ull jakke med blonder fra etsy,veske fra Frøken Dianas salonger og sko fra etsy.


















Translation: Today I have hade a nice day in oslo with a friend. we bought a lot of nice things and enjoyed at the cafe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar