søndag 6. januar 2013

RYDDINGS PÅ LOFTET TIL A MOR

I jula tok jeg og mamma en liten opprydding på lofte henners .
Der fant vi en koffert full av klær som jeg og søsteren min brukte da vi var små ,og jeg som elsker alt som er gammelt og vintage måtte selfølgelig blogge om noen av de .

1. Denne kjolen var den første kjolen til søsteren min
    sydd av vår farmor på 70-tallet.

2. Denne fantastiske barne jakke kjøpte farmor og farfar på en market i malorca også på 70-tallet.

3. Denne kjolen kan jeg faktisk huske at jeg var utrolig glad i .
Pleide å bruke denne med høye hvite knestrømper til .Også vær sørteren min sin først så den er fra 70-tallet

4 . Bunad kjole fra 70-tallet

5.Det siste bildet er av en kjole som jeg tror bare er fra da jeg var liten, så da er den fra 80-tallet.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar